۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

تابستانی گرم با سرگرمی های فراوان دیجیتالی : از کامپیوتر تا اندروید

تابستانی گرم با سرگرمی های فراوان دیجیتالی : از کامپیوتر تا اندروید

همراه با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها با آغاز فصل گرما ، گرایش ها به سمت استفاده از تفریحات دیجیتالی به شدت افزایش پیدا میکند و بسیاری از جوانان و نوجوانان در صدد پیدا کردن راهی برای سرگرمی می باشند . بدون شک محبوبترین این سرگرمی ها استفاده از بازی های دیجیتالی ، در دستگاه های مختلف می باشد که بخصوص در این فصول بسیار دردسترس تر می باشند . دستگاه های انجام بازی های دیجیتالی شامل تمامی کنسول های بازی ، کامپیوترهای شخصی و گوشی ها و تبلت های اندرویدی و یا ios می باشد . در این مقاله به معرفی تعدادی از این سرگرمی های می پردازیم :

کامپیوتر ، یار قدیمی بازی دوست ها :

کامپیوترها از قدیمیترین ابزارهای موجود برای انجام بازی ها می باشند که با توجه به قابلیت ارتقاء سخت افزاری و امکان اجرای بازی های جدید از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند . بازی های کامپیوتری نیز از قدیم الایام بسیار مورد توجه قرار میگیرفته اند و با توجه به امکان تهیه ی کامپیوتر ها با هزینه های مختلف ، بسیار ساده تر در دسترس عموم قرار میگرفته اند .

بازی های مورد استفاده در کامپیوتر نیز تنوع بسیاری داشته اند که از آنها می توان به بازی های اول شخص ، بازی های سوم شخص ، بازی های ورزشی مثل فوتبال ، بازی های شبکه ای و … اشاره کرد که هر کدام طرفداران پروپاقرص خود را داشته اند .

یکی از بازی های که میتوان گفت جزو ده بازی محبوب تمام تاریخ بازی های کامپیوتری محسوب می شود بازی بسیار محبوب جی تی ای می باشد . Grand Theft Auto که معنای فارسی آن ماشین دزدی بزرگ می شود ، از سال 1997 و با انتشار اولین نسخه به سرعت به محبوبیت بسیار بالایی رسید و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرد .

در سال 2004 نسخه دیگری از این بازی با نام جی تی ای سان اندریاس منتشر شد که به دلیل نو اوری های بسیار ، موفق به شکست رکورد فروش بسیاری از بازی های تاریخ گشت . کاربران با دانلود بازی جی تی ای 5 برای کامپیوتر که همان gta sananderias  می باشد توانستند دنیای جدیدی از بازی های دیجیتالی را تجربه کنند که تا ان زمان سابقه ی نداشت .

بازی های دیگر مثل سری بازی های فیفا ، بازی های PES ، سری بازی های need for speed و … نیز از محبوبترین و نوستالژی ترین بازی های تاریخ گیم های دیجیتالی به حساب می آیند .

منبع

لینک مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید حمید محبی

توییتر 5 هزار یوزر ایرانی را بست

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و خاص است که بیشتر افراد رده بالا در آن تلاش می کنند خیلی خلاصه اظهار نظر کنند. توییتر روز گذشته اعلام کرد که ۴۸۰۰ حساب کاربری مربوط به کاربران ایرانی را که در ارتباط با دولت این کشور بوده‌اند، مسدود کرده است. این شبکه اجتماعی همچنین یک گزارش اختصاصی در این مورد منتشر کرده که می‌توان در آن دلایل این اقدامات را مشاهده کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

توئیتر روز پنج‌شنبه با انتشار گزارشی اعلام کرد که در کنار 4800 حساب کاربری مرتبط با ایران، چهار حساب مظنون به ارتباط با آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه (IRA130) حساب کاربری در ارتباط با انقلاب Catalan در اسپانیا و همچنین 33 حساب کاربری وابسته به نهادهای تجاری کشور ونزوئلا را مسدود کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید حمید محبی

معرفی بازی جدید Ritual: Sorcerer Angel

Ritual: Sorcerer Angel یک بازی نقش‌آفرینی است که به‌واسطه‌ی گیم‌پلی که ارائه می‌دهد، ساختار جدیدی را در دسترس کاربران موبایل قرار داده است.


در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش‌ آفرینی رفته‌ایم؛ اثری که می‌توانید آن را به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت انجام دهید. بازی اندروید و آیفون Ritual: Sorcerer Angel یک بازی نقش‌ آفرینی با دوربین از بالابه‌پایین به‌حساب می‌آید که تیم سازنده سعی کرده است از المان‌های منحصربه‌فردی استفاده کند تا بازی آیفون و اندروید Ritual: Sorcerer Angel به اثری سرگرم کننده و تجربه‌ای نو تبدیل شود. از نظر داستان، بازی موبایل Ritual: Sorcerer Angel روایت‌گر داستان جادوگری است که توسط یک گروهی از جادوگران اسیر شده است و می‌خواهند جادوی خاصی را روی او امتحان کنند. در ادامه کاراکتر داستان متوجه نیروی عجیبی در بدنش می‌شود و تمامی جادوگران را می‌کشد. حال باید در جهان بازی به‌دنبال سایر فرقه‌گرایان بگردید و آن‌ها را از بین ببرید.

با شروع بازی موبایل Ritual: Sorcerer Angel، یک میان‌پرده از وقایع داستانی نمایش داده می‌شود و سپس وارد اولین مرحله از بازی می‌شوید. تیم سازنده از بخش آموزشی برای این بازی استفاده نکرده است. در واقع Ritual: Sorcerer Angel نیازی به بخش آموزشی و یادگیری مکانیزم‌های بازی هم ندارد. ساختار بازی به‌شکلی است که تنها با حرکت انگشت‌تان به یکی از زوایا دلخواه، بازی را آغاز می‌کنید. به‌عبارتی نوآوری و خلاقیت تیم سازنده در همین مورد است. نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که در هر مرحله، دشمنان متعددی سر راه شما سبز می‌شوند و باید آن‌ها را از بین ببرید تا جواز عبور از مرحله‌ی مورد نظر را کسب کنید و روند داستان را پیش ببرید. در‌این‌میان سیستم هدایت کاراکتر و ضربه‌زدن به‌صورت خودکار و توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود. البته این کار همانند سایر بازی‌های نقش‌آفرینی یا حتی MMO بازار موبایل انجام نمی‌شود. با شروع هر مرحله کاراکتر خود را ثابت می‌بینید. حال باید او را به یک طرف بکشید تا شروع به حرکت کردن کند. نحوه‌ی حرکت شخصیت داستان هم همانند توپی است که مدام به دیوار و محیط‌های اطراف برخورد می‌کند. زمانی‌که جادوگر داستان در مسیر خود به یک دشمن برسد، با شمشیرش به او ضربه وارد می‌کند. در این میان دو مهارت هم برای شما در نظر گرفته شده است. دو مهارت ذکر شده در سمت راست و چپ صفحه نمایش قرار دارند و یکی از آن‌ها حکم سپر دفاعی و دیگری نقش یک توپ آتشین را برعهده دارد که به سمت دشمنان پرتاب می‌شود.


دراین‌میان اشاره کنم که برای استفاده از مهارت‌های در نظر گرفته شده، باید از Mana استفاده کنید. زمانی‌که نوار Mana شما خالی باشد، اجازه استفاده از مهارت‌های‌تان را ندارید. ازاین‌رو باید مراقب آن باشید و با هوشیاری از مهارت‌های تان استفاده کنید، زیرا پر شدن این نوار به نحوه‌ی حرکت کردن در محیط و برداشتن آیتم‌های آبی‌رنگ بستگی دارد. از آن‌جایی که نقشی در حرکت کاراکتر در محیط ندارید، پر شدن این نوار کمی به شانس شما هم بستگی دارد. از نظر بصری هم بازی اندروید و آیفون Ritual: Sorcerer Angel تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه می‌دهد و با ساختار بازی هم‌خوانی دارد. اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی جدید در میان بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل هستید، بازی آیفون و اندروید Ritual: Sorcerer Angel می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع : zoomg


لینک های مفید : 


http://louistneu.onesmablog.com/--24860198

http://kylerhzqg.ampblogs.com/--24375430

http://josuezpdr.pointblog.net/--23885325

http://reidbsgu.full-design.com/--24836551

http://emilianoxncr.thezenweb.com/--25553789

http://ricardotzdh.tinyblogging.com/--23700620

http://lanegymb.ampedpages.com/--25061847


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید حمید محبی