در معرفی بازی امشب به‌سراغ اثری از طرف کمپانی یوبیسافت برای پلتفرم تلفن همراه رفته‌ایم ; اثری که کارایی دارااست با استعمال از المان‌های بازی‌های نقش‌ آفرینی در کنار طراحی‌های فانتزی و نگارگری صورت , تجربه‌ی مختلف و لذت گوشه ای را ارائه دهد . بازی اندروید و آیفون The Mighty Quest for Epic Loot روایت‌گر قصه کشور Opulencia است ; جایی که سلطان میهن مدتی پیش ناپدید شده‌است و یک ثروت باستانی در گوشه‌ای از این میهن قرار داده شده‌است . نقل شده که هر فردی که بتواند این ثروت را پیدا نماید , می تواند تخت پادشاهی را از آن خویش نماید . همینطور بازیکنان می توانند فرمان روا مرزوبوم خویش را نیز پیدا نمایند و استدلال ناپدید شدن اورا متوجه شوند .

 

در ظاهر ماجرا در بازی آیفون و اندروید The Mighty Quest for Epic Loot خصوصیت مهمی نیست , البته وجود سوال‌هایی نظیر برهان ناپدید شدن پاد شاه , سبب شده تا بازیکنان قصه را بدون شوخی بگیرند و The Mighty Quest for Epic Loot را تا پایان تجربه نمایند . با استارت بازی گوشی The Mighty Quest for Epic Loot وارد بخش داستانی میشوید ; جایی‌که یک زندانی ساختار بازی کردن را به‌صورت بی نقص به‌شما یادگرفتن میدهد . The Mighty Quest for Epic Loot دارنده اکت‌های متعدد داستانی است که هر اکت پروسه مخصوص‌به خودش را دارااست . اکت اولیه دربرگیرنده سه سطح مختلف میگردد و بازیکنان در جریان این سه سطح به‌صورت بی نقص با ویژگی‌های بازی آشنا میگردند . شما در نقش یک اهل مبارزه در یکی‌از زندان‌های بازی کار خویش را آغاز میکنید و بعداز پشت رمز گذاشتن تراز نخستین , کاربرد تنی چند از قسمت‌های بازی را یاد می گیرید .

 

این پروسه تا هنگامی ادامه پیدا می‌نماید که کلیه بخش‌های بازی را یاد گرفته باشید . نکته جذاب The Mighty Quest for Epic Loot این است که در صدر بازی از شما سوال می نماید که آیا راست دست یا این که چپ دست می باشید ; چون سیستم ساماندهی شخصیت بازی باتوجه‌به پاسخ شما روی مانیتور قرار میگیرد . ساماندهی شخصیت بازی نیز به این صورت است که با کشیدن انگشت دست‌ خویش روی مانیتور , میتوانید کاراکتر خویش را جنبش دهید . همینطور با ضربه‌زدن در اواسط مانیتور نیز میتوانید معاندان را از دربین ببرید . ساختار گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که بازیکنان صرفا با یکپارچه می توانند The Mighty Quest for Epic Loot را تجربه نمایند . وقتی که در مبارزات می باشید , در‌صورتی‌که انگشت خویش را با‌گاز روی مانیتور بکشید , شخصیت شما جاخالی میدهد .

این در حالی است که یک سوییچ نیز در سمت راست ( درصورتی که سیستم جهت دهی شخصیت در سمت چپ را گزینش کرده باشید ) جای دارد که مهارت ویژه شما در حین بازی به‌حساب میاید . فرایند نخستین , ساختار ساده‌ای دارا هستند و آن‌چنان شما‌را به‌چالش نمی‌کشند , البته از وسط اکت دوم با فرآیند چالش‌برانگیزی روبه‌رو میشوید . ازاین‌رو فراگرفتن کلیه ویژگی‌های بازی و به کارگیری صحیح از آنان , می تواند شما‌را چیره عرصه نماید . این در حالی است که بازی اندروید و آیفون The Mighty Quest for Epic Loot دارنده یک سیستم ارتقای شخصیت است . کشف کردن لوت‌ها , گشودن صندوق‌ها , کشتن معاندان و پاک سازی پروسه در کمترین زمان ممکن , منجر میشود آیتم‌های قوی‌تری را در پایان هر تراز کسب فرمایید .

 

این آیتم‌ها یاری میکنند تا توان کلی جنگ جو شما بالا برود و در مبارزات حس راحت‌تری داشته باشید . بازی آیفون و اندروید The Mighty Quest for Epic Loot یک بازی بدون پول است ; ازاین‌رو پرداخت‌های داخل برنامه‌ای نقش مهمی در آن ایفا می نمایند . احتمال دارد در موقعیت داستانی این مسئله دوچندان چشم نشود , البته در بخش آرنا که یک موقعیت PvP است , بازیکنان میتوانند با به کار گیری از پرداخت‌های داخل برنامه‌ای اقتدار بیشتری را نسبت‌به رقیب خویش کسب نمایند .

 

منابع :

 

http://paxtonbqfv.onesmablog.com/-Wild-Bullets--26585691
http://dallasaqft.ampblogs.com/-Wild-Bullets--25555861
http://mylesjqdq.blogolize.com/-Wild-Bullets--26585804
http://troymesg.pages10.com/-Wild-Bullets--26722797
http://dantekymz.bloguetechno.com/-Wild-Bullets--23778541