تابستانی گرم با سرگرمی های فراوان دیجیتالی : از کامپیوتر تا اندروید

همراه با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها با آغاز فصل گرما ، گرایش ها به سمت استفاده از تفریحات دیجیتالی به شدت افزایش پیدا میکند و بسیاری از جوانان و نوجوانان در صدد پیدا کردن راهی برای سرگرمی می باشند . بدون شک محبوبترین این سرگرمی ها استفاده از بازی های دیجیتالی ، در دستگاه های مختلف می باشد که بخصوص در این فصول بسیار دردسترس تر می باشند . دستگاه های انجام بازی های دیجیتالی شامل تمامی کنسول های بازی ، کامپیوترهای شخصی و گوشی ها و تبلت های اندرویدی و یا ios می باشد . در این مقاله به معرفی تعدادی از این سرگرمی های می پردازیم :

کامپیوتر ، یار قدیمی بازی دوست ها :

کامپیوترها از قدیمیترین ابزارهای موجود برای انجام بازی ها می باشند که با توجه به قابلیت ارتقاء سخت افزاری و امکان اجرای بازی های جدید از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند . بازی های کامپیوتری نیز از قدیم الایام بسیار مورد توجه قرار میگیرفته اند و با توجه به امکان تهیه ی کامپیوتر ها با هزینه های مختلف ، بسیار ساده تر در دسترس عموم قرار میگرفته اند .

بازی های مورد استفاده در کامپیوتر نیز تنوع بسیاری داشته اند که از آنها می توان به بازی های اول شخص ، بازی های سوم شخص ، بازی های ورزشی مثل فوتبال ، بازی های شبکه ای و … اشاره کرد که هر کدام طرفداران پروپاقرص خود را داشته اند .

یکی از بازی های که میتوان گفت جزو ده بازی محبوب تمام تاریخ بازی های کامپیوتری محسوب می شود بازی بسیار محبوب جی تی ای می باشد . Grand Theft Auto که معنای فارسی آن ماشین دزدی بزرگ می شود ، از سال 1997 و با انتشار اولین نسخه به سرعت به محبوبیت بسیار بالایی رسید و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرد .

در سال 2004 نسخه دیگری از این بازی با نام جی تی ای سان اندریاس منتشر شد که به دلیل نو اوری های بسیار ، موفق به شکست رکورد فروش بسیاری از بازی های تاریخ گشت . کاربران با دانلود بازی جی تی ای 5 برای کامپیوتر که همان gta sananderias  می باشد توانستند دنیای جدیدی از بازی های دیجیتالی را تجربه کنند که تا ان زمان سابقه ی نداشت .

بازی های دیگر مثل سری بازی های فیفا ، بازی های PES ، سری بازی های need for speed و … نیز از محبوبترین و نوستالژی ترین بازی های تاریخ گیم های دیجیتالی به حساب می آیند .

منبع

لینک مطلب